Geoblog.pl    krawiec    Podróże    Florencja i okolice    dotarliśmy do Florencji

dotarliśmy do Florencji

Włochy
Włochy, Firenze

tak....wpisując do nawigacji "Florencja" nie sprawdziłem czy ma wybierać szybkie czy najkrótsze trasy...nagle zaczeliśmy jechać pod górę...potem było coraz więcej ostrych zakrętów...serpentyn....Miasteczka Davadola, Roca San Casciano, Portico e San Benedetto..Rufina..ktoś kto nie lubi górskich dróg...odradzam....Wjechaliśmy do Florencji....jedziemy nagle wzdłóż Fiume Arno widzimy w oddali Ponte Vecchio...my dalej ulicą Lungarno Torrigiani...i mamy pewien problem...Navi pokazuje prosto w Borgo San Jacopo...a tu droga zamknięta dla ruchu..pokręciliśmy się trochę...i telefon do właścicielki apartamentu...pozostał jedyną szansą...
Mila Pani mówi żebyśmy się kierowali na Porta Romana co też niezwłocznie czynimy i dodała że gdyby nas zatrzymała Policja mamy mowic że jesteśmy turystami )))...wpisuję Pota do navi..ok...15 minut i jesteśmy na miejscu - mamy apartament przy via D.Burchiello. nasze nowe małe mieszkanko mieści się na poddaszu willi (http://www.venere.com/bandb/florence/bandb-monte-oliveto/). Signora Donatella bardzo miła Pani w wieku mojej mamy..przywitała nas bardzo miło. Po dopełnieniu formalności związanych z wynajmem przemiła Pani zapisała nam na mapie miejsca w których warto coś zjeść w okolicy.... a byliśmy już bardzo głodni....ruszyliśmy w dziewiczy rejs po Florencji...po 19:00 zacumowaliśmy w polecanej Gusto Pizza przy placu PItti (via Sdrucciolo de Pitti) Ojej...Pizza wyśmienita. potem już tylko wieczorny spacer do apartamentu...winko....i.....padliśmy